Ştirea zilei de azi, 13.11.

13.11.2013 20:02

Astăzi, povestea literei R a fost interesantă, mai ales ca i-a pus pe copii în situaţii diverse de învăţare. Ieri am vorbit despre vecinii numerelor naturale, am comparat, numarat, ordonat nr. pe bază de mulţimi de betisoare iar astăzi am recapitulat aceste noţiuni, folosind jocul didactic. Am învăţat şi câţiva paşi de vals, pentru dansul fulgilor de nea.

La amiază mancarea a fost f. bună, copiii au mâncat tot, pentru că înainte au alergat prin parc.

După amiază am scris în caiete literele de tipar, apoi am jucat jocuri distractive şi am învăţat şi un cântec nou.

O seară frumoasă părinţilor şi altor cititori!

Fotografiile sunt postate în secţiunea Ce am învăţat azi?

—————

Înapoi


Contact

Crina Cojocaru-CLUBUL CURIOŞILOR

B-dul Bucovina, Bl. 4, sc. B, et. 2, ap.4
Gura Humorului
725300



Înregistrare eveniment nou

Vă rugăm înscrieți informațiile de mai jos: