Noutăţile zilei de joi, 23.X.2013

23.10.2013 17:24
  1. Astăzi, 23.10.2013, la Comunicare în limba română am abordat interdisciplinar Sunetul şi litera N.  Am vizionat POVESTEA LITEREI N, am identificat locul sunetului şi a literei în cuvinte, am scris-o, am format silabe şi cuvinte, am citit. Am lucrat şi pe fişe şi pe caiete, ce mai ?O zi plină! La M.E.M am trecut la Numărul şi cifra 3. Toţi copiii s-au descurcat f. bine. Merită, deci, buline! Fotografiile sunt postate în secţinuea Ce am învăţat azi?

  2. După amiază am învăţat câţiva paşi de vals şi  am jucat pe calculator jocuri pentru Învăţarea despărţirii în silabe şi a locului sunetului nou în cuvinte. A fost o zi super!-aşa spun micuţii "curioşi".
  3. Am sărbătorit-o astăzi şi pe Natalia Secoban, căreia îi spune La mulţi ani! şi toate urările frumoase din partea colegilor şi a d-nei învăţătoare. Fotografiile sunt postate pe pagina Zilele de naştere.

  4. Am realizat o activitate în parteneriat cu clasa a IV-a Step by Step, prof. Dorina Spinosu, în cadrul aceluiaşi proeiect "Toamna". Fotografiile sunt postate în secţiunea Proiect interdisciplinar.

 

—————

Înapoi


Contact

Crina Cojocaru-CLUBUL CURIOŞILOR

B-dul Bucovina, Bl. 4, sc. B, et. 2, ap.4
Gura Humorului
725300



Înregistrare eveniment nou

Vă rugăm înscrieți informațiile de mai jos: