Noutățile zilei de luni, 28.10.

28.10.2013 18:38

Am început săptămâna cu voie bună și încântare. La prima oră, am împărțit portofoliile personalizate. Copiii m-au întrebat "D-na, dar avem cărți cu pozele noastre? Sunt tare nostimi!

Astăzi nu am putut să trec la literă nouă deoarece mai sunt copii care nu citesc corect silabele cu literele învățate. Deci, formare de silabe și azi, și fișă de lucru...

La MEM am discutat despre alimentele sănătoase și am realizat piramida acestora, prin decupare, ansamblare, lipire...

La prânz, ciorba de sfeclă a fost f. bună și piftelele cu garnitură la fel. Toți copiii au mâncat bine, apoi s-u jucat 15 minute cum au dorit.

Am fost și-n parc și ne-am jucat cu frunze, iar după amiază i-am simțit pe copii mai obosiți decât de obicei.

Miercuri la ora 10, 00 mergem în vizită la medicul stomatolog, joi la ora 17,00 avem ședință cu părinții, iar vineri, între orele 8,30-12,00, invit toți copiii și părinții doritori la CARNAVALUL TOAMNEI.

O săptămână frumoasă dorim cititorilor sitului nostru!

—————

Înapoi


Contact

Crina Cojocaru-CLUBUL CURIOŞILOR

B-dul Bucovina, Bl. 4, sc. B, et. 2, ap.4
Gura Humorului
725300



Înregistrare eveniment nou

Vă rugăm înscrieți informațiile de mai jos: